Wednesday, April 1, 2009

Hari ini saya udah pun mula bekerja sebagai guru tadika seperti dulu2. setelah sekian lama menolak akhirnya saya terima sebab hanany boleh dibawa sekali ke tempat kerja.

Saya tidak kisah samgat pasal bayaran sebab apa yang pentimg saya boleh membawa hanany kesekolah.yaaaa saya amat suka.......:)

Hari ini (rabu) saya bangun awal dari kebiasaannya dan terasa amat mengantuk sebab sejak kebelakangan ni hanany amat kerap menangis dan terjaga tengah malam.waktu dia pulak kadang2 dari pukul 2 sampailah ke pukul 6.00 pagi.sesaper ada petua dan cadangan silalah tolong beritahu saya atau suami saya.

Hari ni jugak hanany mula g sekolah..wah...dia nampak taman permainan la pulakkkkk....abes tak jadi kerja....tapi alhamdulillah masa tengah ngajar dia tak kacau tapi masa mak dia nak layan budak2 lain dia mula nanges kata...mau2...sian...budak tak pernah berenggang nganm mak dia...centu lahjadinya...akhirnya masa suamiku datang dia bawak balik hanany dan tinggalkan dia kat umah opahnya...sebelum sampai da tertdo pun dia....ngantok rupanya anak en.hakimi ni...

hmmm...akhirnya saya tetap untuk memilih kerja ini sebab sekali lagi yang penting boleh bawa hanany...:)

4 comments:

  1. Bagus and Tahniah... Selamat Berjaya dalam apa jua bidang diceburi... :) Kirm salam kat En Hakimi.

    ReplyDelete
  2. tahniah jugak untuk abg aseb ngan kak hasni sebab tak lama lagi bakal nak dapat baby...jaga kak hasni bebaik...

    ReplyDelete
  3. Hai Miza..dah jadi cikgu ek..selamat bekerja.

    ReplyDelete
  4. ya kak arelyn..tima kasih..selamat bekerja jugak...

    ReplyDelete