Monday, March 9, 2009

masalah.jiwa

masalah sekarang ni ialah saya terasa begitu menyampah apabila melihat wanita ternyendeng2 tepi lelaki yang bukan muhrimnya.kalo muhrim xpayah cakap la.udah halal.xkan xbleh kot.kt mana kita selalu tengok orang nyendeng2 ni?maaflah mungkin bagi saya...orang ceni dalam kategori jenis gedik2 yang berselindung disebalik kata 'happy go lucky'...wek nak tmuntah.

wah marah betul saya hari ini kan?saya x kisah apa anda nak kata tapi benda2 cenilah yang selalu saya nampak...xkisah lah melalui gambar ka melalui apa2 ka..terutama gambar lah...benci..NYAMPAH BENAR!

sudah lah....kalo nak kata pasal politik lagi lah sakit hati....sudah...saya sudah tawar hati pada semuanya....dunia makin kiamat....saya xsuka pada wanita penyusah wanita....wahhhhh emosi benar saya hari ini...kenapa ya......mungkin saya sudah mula muak dengan semua ni....bosannn......wahhh....terlebih sudah......:)

7 comments:

  1. jom p daftar mengundi. hik hik hik

    ReplyDelete
  2. ntahnya........pi daftar ngudi dullloooo

    ReplyDelete
  3. dah cukup umoq ka nak daftar ngundi? ngeeeeeee

    ReplyDelete
  4. hmm...entry yang agak beremosi...syabas...

    ReplyDelete
  5. wah..tahniah.ada blog.
    klu lelaki yg menyendeng2 kt prmpuan menyampah jugak tak?

    ReplyDelete
  6. kalo laki nyendeng2 kst pompuan pun samalah jugak.nyampah tengok..;)

    ReplyDelete
  7. daftar ngundi?tungguu en.hakimi jd pm..abg not jadi timbln ngan kak nida jadi menterinya baru nak g daftar ngundi...:P

    ReplyDelete